Lite saker om mig




-  Jag är en av 2 %
-  Jag är rädd för clowner, knivar, nålar, tåg, fönster och bilar

-  Jag älskar mat

-  Jag blev av med oskulden i somras, men ser mig själv fortfarande som det

-  Jag spelade fotboll i 10 år , men slutade för ett år sedan

-  Jag spyr nästan varje gång jag dricker, för att jag gillar det

-  Jag har bara sagt JAG ÄLSKAR DIG till 7 pers,då unkluderar jag familjen

-  Jag kan inte somna utan ljud runt mig

-  Jag älskar att inreda

-  Jag började sjunga när jag var 3 år

-  Jag har aldrig haft någon pojkvän

-  Jag har varit med på TV

-  Jag har dåligt minne

-  Jag är 50% svenk,35%malagashi och 15% indisk

-  Jag kan göra nästan vad som helst bara jag sätter min hjärna i arbete

-  Jag vill hoppa fallskärm,uppleva tygnlöshet, flyga helikopter

-  Jag är dålig på att ljuga
-  Jag både hatar och älskar att sova
-  Jag är smartare än vad alla andra tror





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback