Problem

Allt handlar inte om mig, och även om jag kanske har problem
så är det inte ens en millesekund nära timmen av hur
mycket problem det finns i världen
jag kanske tycker mina problem är stora men i själva verket e det
bara en liten droppe i havet
mina problem såväl som dina ska inte mätas med andra
man ska inte mäta sina problem med andra för
för dig kan ett problem som är stort vara att du inte får dom skorna du vill ha
medans någon annans självfrände har dött
jag det att det är en drastisk jämförelse menmen...
för då klagar jag för ingenting, nada!
jag har tak över huvudet, jag får mat, jag har folk som älskar mig
jag kan rabbla upp en tusen saker...

Jag har det bra helt enkelt!


och btw bugg e ball och jag har gjort min läxa idag for the first time
och sushi är som goast med en hungrig andreas och en tom mage .. (=<3




love jk  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback