If u once tried black u can never go back




hej , jag vet att jag inte har skrivit på länge... har haft annat att tänka på och

så har jag inte orkat plus att mina tankar inte vill samla sig, dom är som löven

i en höst vind men allt jag vill är att det ska bli sommar

sommar och sol ! bada i min häftiga pool, som jag önska att jag hade (A):(



Idag har jag varit men angelica, vi har gymmat och varit på

friskis och svettis , riktigt roligt <3

Nu är jag med underbaringen moa :D<3

vi ska kolla film och kanke köra lite ki KICK, eller träffa roxxiaee booi :)



Aa juste, det var alla hjärtans dag igår! Egentligen hatar jag den dagen,

men hade folk som gjorde det till en underbar dag :)

tack hanna, annica, moa, sandra och alma <3

Säger bara ,killar nu har något attt tävla mot när det gäller den dagen ,

för ingen slår tjejernas skitsnack, godisätande <3!!





jimmy nilsson du är fin :)



love jk  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback