tiden



Här har ni lite bilder på mig, och tidens gång ! Det kan hända att bilderna är i fel ordning, mitt minne är inte så speciellt på topp, men detta får duga (=



 

VINTERN 2003



SOMMAREN 2006



VINTERN 2006


SOMMAREN 2007



VINTERN 2007


SOMMAREN 2008


VINTERN 2008



SOMMAREN 2009


VINTERN 2009

Snart kommer bilder på 2010 !! <3



Dagens;
Ska jag låta dig vara min skateboard?
För när vi blir ett tar jag risker...
Ska du få vara mitt äventyr?
dagens lilla kick...
Ska vi kasta oss ut, med bara en liten
tanke på hur vi ska ta oss fram
genom alla faror?
Det är nog värt det, för det är den lilla kicken
som får mig att känna mig levande
och den kicken är du




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback