Shopping



hej , jag har inte bloggat på länge ... har inte orkar :P
Idag vaknade jag kanske runt 8 och kände att verkligen behövde
sova mer, mådde inte alls bra. Så jag stannade hemma från skolan
idag och tog det lugnt, vet inte om jag mår bättre i morgon
det får vi se :)

Jag har inte skrivit om min älsklingsmoas fördelsedag så gör det nu!
På hennes födelse dag var vi hemma hos henne och åt middag
hade det jätte mysigt, blev inget ute festande förens tisdagen nu
under lovet, då blev det hardrock XXL och det var roligt roligt :D
Till henne köpte jag en plånbok och två rosett hårspännen och
några vanliga basic svarta... kanske inte den bästa presenten
men min största present till henne är ju så klart min kärlek! haha

Annars har det inte hänt så värst mycket, lovet var lugnt och det
var gött, nästa spännande sak händer i morgon då andreas
ska tatuatuautera sig :D och sen helgen som kommer fyller han 18!
Då blir det förmodligen en liten middag hos han och sen blir det
utgång, GRETAS! <3


anledningen till att jag skriver så mycket är för att jag måste lugna ner
mig , har tyvärr inga cigg så :P
Ne men ha det bra och jag funderar på att byta till devote eller någon
annan sån ... har hört att det är enklare :)




Vill köpa denna coola waaaaever trööjan/kofta !!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback